Zabezpieczenie  do HONDY może być różnego rodzaju.

  Zależy to od układu elektronicznego w danym modelu i naszych preferencji.

Jeśli chodzi o alarmy to w starszych modelach HONDY można instalować alarmy analogowe.

Po 2009 roku z uwagi na elektronikę tylko cyfrowe.

Cechuje je dużo  lepsza jakość oraz bardzo ważne wyższa stabilność pracy .

Z reguły alarmy są zestrojone z oryginalnymi pilotami co poprawia wygodę użytkowania.

W wyjątkowych sytuacjach można dołożyć dodatkowe piloty do alarmu cyfrowego.

Alarmy można rozbudować o szereg czujników taki jak:

  • wstrząsowy
  • ultradżwiękowy
  • położenia-przyspieszenia
  • zbicia szyby

Jeśli chodzi o immobilisery to też jest zróżnicowanie jeśli chodzi o rok produkcji samochodu.

Starsze auta można wyposażać praktycznie we wszystkie rodzaje blokad , czy to na pastylkę, sensor , czy kartę lub pilota mowa tu o sposobie rozbrajania.

Montaż  obejmuje duży obszar podzespołów które można ewentualnie unieruchomić.

Po stronie montażysty leży również taki sposób montażu.

Aby z  powodu zabezpieczenia nie pojawiały się błędy systemowe na konsoli sugerujące uszkodzenie silnika tzw. check engine.

Dlatego staranność montażu ma kluczowe znaczenie nie tylko jeśli chodzi o brak błędów przy podłączeniu, ale także odpowiednie zamaskowanie i ukrycie urządzenia.

 

W najnowszych HONDACH sprawa nie wygląda już tak kolorowo.

Systemy tzw. bezkluczykowe spowodowały trochę zamieszania.

  Między innymi zmianę projektowania współczesnych systemów antykradzieżowych.

Producenci    musieli dostosować swoje produkty do poszczególnych  marek samochodów.

Duża ilość elektroniki w samochodzie trochę ułatwia montaż zabezpieczenia.

Polecanym i skutecznym systemem jest immobiliser na kartę.

Wielu kierowców praktycznie przekonało się o jego skuteczności.

To inteligentne zabezpieczenie cechuje duża stabilność pracy oraz znikoma awaryjność.

Mała wielkość centralki dodatkowo ułatwia montaż w miejscach nietypowych. 

Mając kartę przy sobie możemy uruchomić auto.

Nie musimy nic naciskać, przełączać .

System nie musi wiedzieć czy naciskamy przycisk start.

Mamy możliwość sprawdzenia ilości zakodowanych kart.

Dostajemy informację , jeżeli bateria w karcie jest słaba.

Jest możliwość awaryjnego uruchomienia auta w przypadku zagubienia karty np. na wakacjach.

System jest sklasyfikowany w klasie profesjonalnej firm ubezpieczeniowych.

W komplecie standardowo dwie karty.

Jeśli Cię to zaciekawiło przeczytaj również artykuły poniżej:

dlaczego łatwo ukraść nowoczesny samochód

alarm GSM

immobilisery