Wymiana nagrzewnicy w passacie czy to będzie b5 czy b6 to dosyć czasochłonna czynność.

Producent w tym modelu przewidział demontaż całej deski rozdzielczej, oraz również całego zespołu chłodzenia.

Aby można było zdemontować zespół nagrzewnicy wymagane jest rozpiąć przewody klimatyzacji .

Kolejny krok to opróżnienie układ z czynnika.

Jest to bardzo czasochłonny proces.

Niestety jest wymagany jeśli pojawią się następujące symptomy :

-słabe ogrzewanie wnętrza auta ( diagnostyka wykazała częściowe lub całkowite zablokowanie przepływu czynnika)

-wyciek czynnika (parująca przednia szyba i kwaśny zapach wewnątrz auta ,dodatkowo mokry dywanik z przodu a czasami nawet i z tyłu auta)

Poniżej link do filmu ukazujący zakres prac przy demontażu zespołu chłodzenia w skodzie superb.

Są to bliżniacze auta z passatem b5 .

Nakład pracy bardzo podobny.

Jeśli zaciekawił Cię ten artykuł możesz również dowiedzieć się więcej o

naprawie instalacji elektrycznej